Det finnes mange eksperter på sunn mat og lavkarbo, men jeg er en av de få som er kokk i daglig virke på storkjøkken. Jeg er en praktisk kostholdsveileder.Dette er det jeg vektlegger når du bestiller meg som inspirator på et av dine kurs.

Ta kontakt ved å sende meg en epost.

- Audun

fredag 11. mai 2012

Lett av Lettbrus ???


Ja blir vi lettere av å drikke light brus???  Mange tror det , at lettbrus vil hjelpe dem å gå ned i vekt. Men er det sant ?? En undersøkelse som gikk over 8 år viste at at risikoen for å bli overvektig hvis du drikker 1 - 2 bokser vanlig brus hver dag er 33 prosent ! Drikker du lightbrus istedenfor vanlig var resultatet 54,5 prosent , du leste riktig !! Det er større risiko å bli overvektig om du drikker light !! + du får i deg masse kjemikalier/ syntetisk gift i tillegg .
Skål...kos deg heller med vann :-))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar