Det finnes mange eksperter på sunn mat og lavkarbo, men jeg er en av de få som er kokk i daglig virke på storkjøkken. Jeg er en praktisk kostholdsveileder.Dette er det jeg vektlegger når du bestiller meg som inspirator på et av dine kurs.

Ta kontakt ved å sende meg en epost.

- Audun

søndag 14. april 2013

PÅSKEN 2013 I ROMANIA :)

Så var vi atter tilbake i Romania , og på programmet var selvfølgelig pikehjemmet , barnehjemmet til PRR Romania..og er man kokk så for en jo lov til å lage mat da ..her sammen med en ansatt på hjemmet.. Begge i påske gult for anledningen, he he
Taco stod atter på menyen..like populært hver gang :)) Men ikke lag den sterk !! Det er de redde for, sterkt krydret mat er de ikke begeistret for i Romania.. Det skal ha masse smak , men ikke hot !

Vi var så heldig at vi hadde fått med oss mange nye flotte T-skjorter fra BKG ( Bergen Kristne Grunnskole), så de var kjempeglade for gaven..(T skjorten hadde et feiltrykk Bergen var skrevet Bergem)...men det betyr ikke akkurat sååå mye i Romania da :)
Solveig hadde jo vært på shopping i tilegg da :) Så det ble juleaften igjen på jentene ;))
To fornøyde jenter med nye klær fra innerst til ytterst ;)

                                          Og tvillingene :)  selvsagt i nye like klær ..
Her er vi alle samlet :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar